|
|
|
Voorjaarscompetitie 07/08/2009 12:08
|
|
|
Hier is er ruimte om jou/uw blijdschap, frustatie, reacties, opmerkingen etc. van je/u af te typen!
|
|
|
|
|
|
|
Het onderwerp is afgesloten.
|
|
|
|
Re:Voorjaarscompetitie 07/08/2009 12:08
|
|
|
Laat ik voor YOS 3 maar de spits afbijte.
Na 2 wedstrijden heeft Sandra 100% en zei doet het dus meer dan voortreffelijk. Voor Yde Jan en mij geldt dat we wisselvallig zijn begonnen. We wisselen goede wedstrijden/momenten af met mindere wedstrijden/momenten. Toch hebben we alledrie het gevoel dat het kan dit seizoen. Wie weet.
We hebben 2x 7-3 gewonne, ik durf geen uitspraken te doen over of dit voldoende is (krijg je na 3 seizoenen 3e staan). We zien het wel! Onze 3e wedstrijd is tegen DOV, onze naaste concurrent voor de 1e plaats. Ik ben benieuwd!
Groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re:Voorjaarscompetitie 07/08/2009 12:08
|
|
|
Even de Yos10(band)
Na met dubbele cijfers gestart te zijn thuis tegen Drachten 5, een magere 6-4 uit Joure (Flecke/Mepta 1) weggesleept. Ron (6 wedstrijden) en Klaas (3 wedstrijden) staan beide nog op 100%. Ralph en ik zijn nog niet helemaal op dreef.
Met 16 punten uit 2 wedstrijden is het nu zaak flink te scoren tegen DOV 2 en Griffioen 3 om de promotie poule te komen. Griffioen wordt het grootste obstakel, die hebben flink huisgehouden en al 19 punten verzameld uit 2 wedstrijden. Het ziet er wel goed uit om de volgende ronde te halen, maar het is belangrijk om met ruime cijfers daarin te komen, het reeds behaalde resultaat telt mee. YOS 9 (Met Nico B, Els, Johan en Joke) gaan hopelijk ook door in de andere poule. Zet em op! Dan wordt het een groot gevecht voor uiteindelijk 1 promotie plaats.
Dat laatste is wel een beetje de smet op deze poule. Erg sneu dat er slechts 1 team kan promoveren naar de 4de klasse. Dus heb je tevens de dosis frustratie in dit topic.
Jemig, ik zit net even te kijken naar de percentage standen op nttbnoord site. Best griezelig als je die boys van Griffioen daar ziet staan. 3 man op 100% en de vierde man op 83%. Aan de andere kant, beide teams hebben nu tegen Drachten gespeeld, allebei met monster scores gewonnen, 10-0 voor ons en 9-1 voor hen), dus al met al lijkt het toch wel wat in balans te zijn. Wie weet wat ervan komt!
Toedeloe!
-----
----------------------------------------------
If you notice this notice, you will notice that this notice was not worth noticing.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re:Voorjaarscompetitie 07/08/2009 12:09
|
|
|
He aanvoerder,
komt wel goe. Jullie hebbe gewoon goede resultaten tot nu toe.
Zkr baluh dat er maar één over gaat. Belachelijk! Maar goe, jullie zijn nog volop in de race dus geen probleem. Als je nog wat tips wil voor tegen Griffioen moet je Els ff vrage, onze Wolvegaaster
Groetjes
Aangepast door DvG 19/2/2009 19:07
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
YOS10 update
Gisteren orde op zaken gesteld, DOV2 naar huis gestuurd zonder punten. Ze waren hele aardige tegenstanders, maar totaal niet opgewassen tegen ons geweld. (no disrespect)
Klaas na 6 wedstrijden nog steeds ongeslagen, Ralph staat nu 4/6 en ik zei de gek 7/9. Ron had een avondje vrij en staat nog altijd 6/6. We hebben nu 26 punten uit 3 wedstrijden. Tevens zijn alle dubbels nog gewonnen, 2x Ron/Richard en 1x Ralph/Klaas.
Volgende keer sta ik aan de kant, en dan gaat het er echt om tegen Griffioen 3. Uiteraard kom ik Klaas, Ron en Ralph aanmoedigen. Ik hoorde Klaas zeggen dat er nog enkele tribune kaarten beschikbaar zijn Alvast speculerend, afhankelijk van de wedstrijd Flecke/Mepta 1 tegen Drachten 5 afgelopen dinsdag staan we al met 1 been in de volgende ronde. Maar nogmaals, hoe vetter we scoren, hoe "makkelijker" het wordt om kans te maken op een promotie.
YOS9
Bij gebrek aan eigen coverage, voel ik me geroepen om er toch wat over te zeggen. Nadat Nico (3 punten), Els (2 punten) en Joke (1 punt) de eerste wedstrijd tegen Schieringen 2 met 7-3 naar zich hebben toe getrokken, was gisteren Drachten 4 te gast. Nico was verhinderd door omstandigheden, en werd vervangen door Hanneke. Voor haar de eerste competitie ervaring
Het dames trio werd anngevoerd door Els die ongenaakbaar 3 wedstrijden pakte. Joke heeft ondanks veel inzet helaas maar 1 wedstrijd kunnen pakken. Maar er moet wel vermeld worden dat ze die ene wedstrijd op fenomenale wijze (en de daarbij behorende rake klappen) wist te winnen, na 2-0 achterstand in games. Hanneke lukte het niet om punten te pakken, maar ze is zeker een ervaring rijker geworden. De dubbel werd door Els en Joke (eerste keer als dubbelteam) gewonnen, zodat de einduitslag onbeslist op 5-5 bleef steken.
Het negende heeft nu 12 punten uit twee wedstrijden, met Els op 5/6, Joke 2/6 en Nico nog steeds op 3/3. Nu ze in de koploper in de tussenstand Drachten 4 hebben weten te evenaren met 5-5, heb ik er een goed gevoel over dat ze kunnen doorstomen naar de winnaarsronde. Eerst het lastige Bergum 4 aanpakken en dan knallen tegen Delta Impuls 4! Het moet kunnen, GO FOR IT!
-----
If you notice this notice, you will notice that this notice was not worth noticing.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nadat het 10de onnodige punten heeft verloren tegen de sterkste tegenstander uit de eerste poule, Griffioen, is deze poule uiteindelijk als volgt gefinisht:
1e Griffioen3 32punten
2e YOS10 30punten
3e Flecke/Mepta1 21 punten
In de andere 5e/6e klasse poule trekt YOS9 een hele lange neus naar de competitie, door op het nippertje de leiding te pakken in hun poule na een knappe 7-3 tegen Delta Impuls gisten. De stand is daar nu:
1e YOS9 26punten
2e Bergum4 25punten
3e Drachten4 23punten
Ik hoop dat ik de spelregeltjes goed begrepen heb, dat nu de eerste 2 uit beide poules een winnaars competitie gaan spelen, en dat de reeds gesprokkelde punten meegaan naar de eindronde. Als dat zo is gaan we de promotie poule in met 2 YOS teams, in de volgende volgorede:
Griffioen3 32 punten
YOS10 30 punten
YOS9 26punten
Bergum4 25punten
May the best YOS team win!
-----
|
|
|
|
|
|
|
|
|