Welkom, Gast : Registreer om te reageren op berichten.
Indeling voorjaarscompetitie dit forum is gesloten; geen nieuwe berichten mogelijk .
Online : 1 Gast
Ga naar onderkant
TOPIC: Indeling voorjaarscompetitie
Administrator
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Mannelijk Verjaardag: 09/03/1972
Indeling voorjaarscompetitie 07/08/2009 12:31  
De indeling is vandaag (07-01) helaas nog niet bekend. Hier graag je gewenste indeling posten of reacties op de indeling (zodra deze bekend is).

Gelogd Gelogd
  Het onderwerp is afgesloten.
Administrator
Administrator
graph
Re:Indeling voorjaarscompetitie 07/08/2009 12:31  
Aangezien YOS waarschijnlijk 7 teams in de 3e klasse heeft is er één poule met 3 YOS-teams. Dit is volgens mij geen gezonde situatie voor de competitie, ben benieuwd hoe Kaptein dit gaat oplossen. Misschien duurt de bekendmaking van de indeling daarom wel zo lang?

Ik zou het wel grappig vinden als we ingedeeld zouden worden bij mijn oude team (Herman B., Jan K., Uco B. en mijn dubbelmaat voor de FK Herman H.), niet alleen leuk om tegen te spelen maar ook nog gezellige gasten! Ik ben benieuwd. W8 met spanning de indeling af, Kaptein bring it on!

Gelogd Gelogd
Administrator
Administrator
graph
De indeling is vandaag bekend geworden. Ga snel kijken op nttbnoord.nl. We hebben nu 6 teams in de 3e klasse want het team van Klaas is helaas gedegradeerd. Het belooft weer spannend te worden. Vooral de opzet van de A-poule in de 4e klasse is leuk. Er zitten acht teams in die een keer tegen elkaar spelen. Vervolgens worden de resterende drie duels uitgevochten in de winnaars of verliezers poule.

YOS 5 en 8 zitten bij elkaar. Dat is dus Henk Meijer tegen Nico Bensdorp...ben heel benieuwd.
YOS 4 tegen YOS 6. Nopjes, harrejasses...nog even flink oefenen. Ben benieuwd of Nico nop nog wel met ons wil trainen
YOS 3 en 7 zitten bij elkaar. De jonkies tegen de voorzitter en zijn slagmannen.

Ik wens iedereen weer heel veel plezier deze competitie.

Gelogd Gelogd
Administrator
Administrator
graph
Ik werd op mijn wenken bediend, s'ochtends typte ik dat ik nieuwsgierig was naar de indeling en dat ik graag tegen mijn oude team zou willen spelen. De middag's kwam de indeling erop en waren we zowaar ingedeeld bij het team van mijn voorkeur

Vriendelijk dank heer Kaptein

Levy, jullie moeten er nu wel aardig mee om kunnen gaan. Jullie spelen zelf ook met noppen af en toe toch? Koekje! Henk Meijer tegen Els wil ik ook wel eens zien, Henk met een vrij open spelletje en Els met haar fanatieke tik. Wordt weer een geniaal seizoen, bring it on!

Gelogd Gelogd
Administrator
Administrator
graph
Re:Indeling voorjaarscompetitie 07/08/2009 12:32  
Oehoee spannend! Heb er weer vvvvreselijk zin in:D

Wil van iedereen graag ook nog even een paar voorspellingen horen....zal mijn eigen binnenkort ook even posten:D

Zaterdag eerst het FK maar even afraffelen

Gelogd Gelogd
Administrator
Administrator
graph
Re:Indeling voorjaarscompetitie 07/08/2009 12:32  
Ik zit bij YOS2.. welke spelers zitten daar in?

Gelogd Gelogd
Ga naar bovenkant