Welkom, Gast : Registreer om te reageren op berichten.
Idefix-toernooi Groningen dit forum is gesloten; geen nieuwe berichten mogelijk .
Online : 1 Gast
Ga naar onderkant
TOPIC: Idefix-toernooi Groningen
Administrator
Administrator
graph
Gebruiker offline Klik hier om het gebruikersprofiel van deze gebruiker te zien
Geslacht: Mannelijk Verjaardag: 09/03/1972
Re:Idefix-toernooi Groningen 07/08/2009 12:36  
Ik stuur Levy zo meteen een mailtje. ALs er nog een plekje is willen we graag mee. Lijkt ons ongelofeloos gezellig!
-----
----------------------------------------------
If you notice this notice, you will notice that this notice was not worth noticing.

Gelogd Gelogd
  Het onderwerp is afgesloten.
Administrator
Administrator
graph
Re:Idefix-toernooi Groningen 07/08/2009 12:37  
Richard schrijft:
Ik stuur Levy zo meteen een mailtje. ALs er nog een plekje is willen we graag mee. Lijkt ons ongelofeloos gezellig!
-----
----------------------------------------------
If you notice this notice, you will notice that this notice was not worth noticing.

Ok dan, ik ben benieuwd. De uiterste inschrijfdatum is 28 april, dus moet d8 ik wel lukke

Ik ben trouwens ook benieuwd naar de reacties op het debuut van de banner

Gelogd Gelogd
Administrator
Administrator
graph
Joram gaat niet mee, maar Richard en Hanneke gaan wel mee! Top. Ze gaan ook samen dubbelen, dus hopelijk slaan ze elkaar niet de kop in En anders maakt het pannekoekschip een hoop goed. We gaan met 20 personen naar Idefix en daarmee zijn we waarschijnlijk de grootste groep. Echt niet normaal dit jaar. Er gaan 19 mee te eten en voor 17 heb ik het priatenbanket besteld. Dennis en Sandra kunnen in een apart hoekje hun shoarma honger stillen

Ik heb er enorm veel zin in. Nog even lekker knallen na een belangrijke paar dagen op het werk. Een betere onstpanning bestaat niet!

Gelogd Gelogd
Administrator
Administrator
graph
Als ik kijk naar de waanzinnige prestatie die wij donderdag hebben neergezet tijdens een oefening dubbelspel tegen Dennis en Sandra, voorzie ik een aanstaande echtscheiding Nou ja, dan hebben we het toch nog 8 maanden volgehouden tegen die tijd.

Kan ik ipv een piratenbanket een kinderpiratenbanket voor Hanneke bestellen? Voor een euri extra kan ik dan een zeeroversooglap of een piratenhoofddoek erbij krijgen.

Gelogd Gelogd
Administrator
Administrator
graph
Wij nemen tijdens idefix wel wraak voor jullie Richard, eerst die Dennis met Nico...en dan Sandra met Henk M! (H)
-----
Remember your training, and trust you instincts, you can do it! I believe in you!

Gelogd Gelogd
Administrator
Administrator
graph
Re:Idefix-toernooi Groningen 07/08/2009 12:38  
Richard schrijft:
Als ik kijk naar de waanzinnige prestatie die wij donderdag hebben neergezet tijdens een oefening dubbelspel tegen Dennis en Sandra, voorzie ik een aanstaande echtscheiding Nou ja, dan hebben we het toch nog 8 maanden volgehouden tegen die tijd.

Kan ik ipv een piratenbanket een kinderpiratenbanket voor Hanneke bestellen? Voor een euri extra kan ik dan een zeeroversooglap of een piratenhoofddoek erbij krijgen.

Ze hebben daar voor jou speciaal een Ballenbak Richard , dus leef je uit !!

Moet zeggen heb veel zin in het Idefix Toernooi.Ben wel bang dat we nog veel moeten oefenen op het dubbel spel

Gelogd Gelogd
Ga naar bovenkant